Eigen bierglas ontwerpen

Hoe gaaf is dat, je eigen bierglas ontwerpen. Je kunt er namelijk voor kiezen om je bierglas te graveren met een eigen logo of tekst. Leuk om je eigen bierglas te hebben of om cadeau te geven. In deze blog laten we graag zien wat mogelijk is om het bierglas te graveren en leuk om te geven als relatiegeschenk.

Soorten bierglazen

Bier zit toch al in een glas? Veelvuldig wordt dit gezegd door mensen die liever het flesje bier zo opdrinken. Echter zorgt een glas voor een andere smaakbeleving. Daarnaast heeft een bierglas een stukje uitstraling. In een drie sterren restaurant drink je namelijk geen bier uit een flesje maar bier van de tap in een mooi bijpassend glas. Zo zijn er vele soorten en maten bierglazen. De bekendste zijn de Amsterdammers en de Fluitjes. Het verschil in smaak? De Amsterdammer zou wat bitterder moet smaken terwijl het Fluitje zoeter moet smaken. Toch zullen veel mensen zeggen dat de vorm van het glas voornamelijk om de sfeer gaat. Bedenk dus voordat je een bierglas gaat graveren goed welk type bierglas je wilt graveren.

Graveren van glas

Wanneer je kleding wilt ontwerpen wordt dit gedrukt. Glazen en andere materiaal zoals alluvium wordt gegraveerd. Hier wordt er in plaats van erop in het materiaal gegraveerd. Wil je graag glazen bedrukken? Neem dan een kijkje bij Giftsdirect.nl die veel producten kunnen graveren. Je kunt hier gemakkelijk je eigen wensen in tekst of met afbeeldingen doorgeven. Je hoeft dus niet zelf te graveren. Met persoonlijke hulp en een proefdruk kom je niet voor verassingen te staan. Je krijgt een bierglas zoals jij het hebt ontworpen.

Relatiegeschenken

Bier drinken is veel leuker om met andere te drinken. Overweeg dus om bierglazen te graveren en te geven als relatiegeschenk. Met relatiegeschenken bouw je een band of versterk je de bestaande band. Een bierglas met je eigen bedrijfslogo is daarbij ook een goede marketingstrategie. Een lekker biertje met veel gezelligheid, mits je in de goede branche actief bent een zeer geschikt relatiegeschenk.